5 Aplikasi Kamera Membuat Selfies Lebih Cantik

Siapa yang tidak mahu kelihatan cantik di hadapan kamera ketika mengambil selfie? Sesungguhnya perempuan mahu kelihatan putih, manis dan sejuk.

Anda tidak mahu jika memuat naik foto di media sosial wajah anda membosankan terutama berminyak? Oleh itu, kita mesti bijak untuk memilih aplikasi kamera selfie yang terbaik.


Dengan aplikasi selfie yang indah, sudah tentu kita boleh menetapkan sendiri dan menggunakan beberapa penapis yang boleh dipercayai yang boleh membuat penampilan lebih "letih".

Dan teknologi yang lebih canggih di dunia, perkembangan aplikasi telefon pintar yang lebih pesat dengan kehadiran aplikasi sokongan selfie seperti aplikasi kamera yang cantik dan juga seniman yang sering digunakan, hanya melihat apa aplikasi berikut.

B612

Tidak perlu dikatakan, B612 adalah salah satu aplikasi kamera selfie terbaik sehingga kini. Mempunyai banyak penapis dengan pelbagai gaya, boleh membuat anda cantik dengan kesannya. Tembakan juga sangat lancar dan baik, tidak hairanlah aplikasi ini telah dimuat turun sebanyak 100 juta oleh pengguna dari seluruh dunia.

Dalam kedudukan nombor 2 kami membawakan Selfie Sweet kepada anda. Ia gabungan kombinasi foto pip, kolaj, grid foto dan alat pengedit foto yang sempurna untuk anda. Lebih daripada 150 bingkai pip yang boleh anda gunakan untuk penapis foto yang lebih baik. Juga gunakan pelekat lucu yang boleh menyokong penampilan anda apabila dalam kamera foto.

BeautyPlus

Dari namanya, cantik, terutamanya apabila digunakan? Ya, salah satu aplikasi kamera selfie yang disyorkan adalah BeautyPlus. Aplikasi ini menawarkan ciri-ciri seperti wajah terang apabila tersenyum, penyingkiran jerawat, kulit licin untuk anda menjadi lebih yakin di hadapan kamera.

Camera360

Bagi anda pengguna telefon pintar lama masih boleh mengingati Camera360? Permohonan ini jauh sebelum b612, dan sememangnya tembakan dari aplikasi ini sangat baik dan mampu menjadikan kulit kelihatan bersih.

Malah wajah anda yang membosankan atau hitam akan kelihatan cantik dengan penapis kecantikan di dalamnya. Apa yang anda ingin tahu? Hanya muat turun, ianya percuma.

YouCam Perfect

Jika anda telah menggunakan aplikasi kamera yang cantik, ingin mengambil foto dengan mana-mana pose akan kelihatan baik. Salah satunya dengan YouCam Perfect, anda boleh meningkatkan foto anda dengan kesan yang tersedia dalam aplikasi ini.