5 Permainan Ludo Terbaik dan Paling Menarik untuk Telefon Android

Bukan sahaja permainan tangga ular yang termasuk dalam kriteria permainan sekolah lama aka permainan kuno. Terdapat satu permainan jenis papan yang boleh dikategorikan sebagai permainan sekolah lama, permainan Ludo. Ludo adalah salah satu permainan yang paling popular pada 90-an. Permainan ini memerlukan papan dengan warna yang menarik.

Permainan ini tidak kurang menarik jika dibandingkan dengan warna yang ada. Permainan Ludo terdiri daripada 4 orang dan setiap pemain mesti dapat mengumpul baduk-baduk di tengah-tengah papan. Walau bagaimanapun, mereka mesti memutarkannya mengikut bilangan dadu yang keluar. Menarik bukan? Sekarang, permainan Ludo kini kini tersedia di peranti Android.


Permainan Ludo untuk Android mudah alih Ingin bermain permainan Ludo di luar talian dan dalam talian? Bawa mudah, Kami mempunyai beberapa cadangan untuk permainan Ludo yang menyeronokkan untuk bermain dengan rakan-rakan. Datang, periksa ulasan berikut.

5 Permainan Ludo Terbaik dan Paling Menarik untuk Telefon Android :

1. Ludo King

Bermain permainan Ludo dengan rakan-rakan atau keluarga sangat menarik. Nah, sekarang anda tidak perlu mengganggu lagi untuk bermain Ludo dengan membawa pelbagai peralatan Ludo seperti papan, baduk dan juga dadu. Anda boleh memainkan Ludo King dan memuat turun permainan di PlayStore atau klik di sini, anda boleh memainkannya di telefon pintar Android.

Ludo King mempunyai peraturan yang lebih sedikit berbeza daripada permainan ludo secara umum. Untuk bermain Ludo King mesti mempunyai jumlah pemain minimum 2 orang dan maksimum 4 orang. Setiap pemain diberikan 4 baduk di mana setiap pemain mesti mengumpul semua baduk pada akhir. Bolehkah anda mengumpulnya hingga akhir?

2. Ludo Club

Nah, jika satu permainan ini, anda boleh bermain dalam talian. Oleh kerana ini dalam talian anda boleh memainkannya dalam alias berbilang pemain menjemput pemain lain untuk bermain dengan anda. Untuk peraturan permainan masih sama dengan Ludo secara umum. Di samping peraturan yang sama, permainan ini juga akan memaparkan setiap titik yang anda kumpulkan.

3. Ludo Classic

Mahu permainan ludo dengan tampilan permainan yang lebih klasik? Anda boleh memilih pemaju permainan stretcher Sudhakar Kanakaraj. Permainan satu ini cukup mampu dan bagus untuk permainan di Android. Varian ciri-ciri unggul tidak terkecuali dipasangkan dalam Ludo Classic.

Beberapa ciri seperti ketersediaan permainan di luar talian dan dalam talian. Jadi, pemain Ludo Classic boleh memilih untuk bermain dengan internet atau tidak menggunakan internet. Jika anda bermain di luar talian, maka lawan anda adalah AI dari Ludo Classic. Walau bagaimanapun, jika bermain dalam talian, lawan anda adalah kawan anda sendiri.

4. Ludo Neo-Classic

Ludo Neo-Classic sebagai permainan dengan konsep ludo yang boleh menjadi pilihan yang tepat untuk anda. Kerana pelbagai ciri andalan tertanam dan dipasang dalam permainan Ludo Neo-Classic. Dalam permainan ini, anda boleh memilih peraturan yang disesuaikan oleh setiap negara.

Bukan itu sahaja, permainan ini akan menampilkan permainan dengan animasi grafik klasik semasa menari. Tidak semestinya, permainan ini membentangkan dadu yang boleh mengubah warna mengikut ketika para pemain beralih ke roll dadu. Tidak hanya itu, ciri berbilang pemain mencapai 4 pemain yang terbenam di dalamnya.

5. Permainan Ludo SuperStar

Tidak seperti permainan Ludo yang lain, dalam satu permainan ini, anda boleh menetapkan aturan anda sendiri. Sebagai contoh, anda boleh mengunci tempat tertentu supaya musuh tidak dapat menetapkan biji Ludo di tempat itu, atau anda juga boleh mendapatkan dadu dengan nombor 6 dengan syarat-syarat tertentu. Bagaimanapun, di Ludo permainan ini boleh lebih bebas daripada permainan Ludo sebelumnya. Di samping itu, anda juga boleh bermain di luar talian dengan mencabar AI atau CPU dari Ludo Game.