5 Game Jadul Dingdong Terbaik dan Paling Seru di Android

80-an dan 90-an mungkin sudah biasa dengan nama permainan dingdong. Pada masa lalu, tahun 80-an dan 90-an sangat teruja untuk menghabiskan wang saku duit syiling mereka hanya untuk bermain permainan dingdong. Walau bagaimanapun, era semua-digital seperti sekarang telah berubah di mana permainan dingdong sekolah lama boleh diakses dengan mudah, pada Android misalnya.


Banyak pilihan permainan dingdong sekolah lama bertaburan di PlayStore supaya anda mungkin keliru untuk memilih permainan dingdong yang menarik untuk dimainkan di telefon bimbit anda.

5 Game Jadul Dingdong Terbaik dan Paling Seru di Android :

1. STRIKERS 1945-2

Sekiranya anda mahu menjadi nostalgia bermain sekolah lama dingdong menyeronokkan, cuba pertama STRIKERS 1945-2 permainan. Permainan ini mirip dengan permainan yang sangat popular pada tahun 90an di mana pemain hanya perlu menembak pesawat musuh. Selain menembak, anda juga perlu berhati-hati dengan tembakan dari pesawat musuh yang menjadi buta.

Jika anda merasa bosan bermain sahaja, juga menjemput rakan lama untuk memainkan STRIKERS 1945-2 kerana pemaju APXSOFT hadir ciri multiplayer. Ciri terkini ini boleh dimainkan oleh 4 pemain sekaligus. Jangan terlalu risau tentang kapasiti kerana STRIKERS 1945-2 hanya akan menghabiskan 31MB. Mahu bermain?

2. Penyerang 1945

Jika sebelum ini ia datang dengan versi kedua Penyerang 1945, maka kali ini kami mengesyorkan versi pertama permainan. Tidak jauh berbeza dari versi kedua, apa yang membezakannya adalah beberapa ciri seperti multiplayer. Di samping itu, dalam versi pertama ini akan ditunjukkan bagaimana bermain sangat keren. Jadi, anda boleh mengatakan versi pertama lebih memaparkan sensasi bermain dingdongnya.

3. Raiden Legacy

Walaupun ini adalah permainan berbayar, hampir tidak ada pemain yang merasa kecewa dengan Raiden Legacy. Bagaimana tidak, salah satu permainan dingdong terbaik mampu membawa pemain kecanduan. Anda mesti menembak senjata anda di musuh menggunakan pesawat pejuang. \

Setiap peringkat akan ada beberapa cabaran yang berbeza, semakin tinggi tahap musuh yang lebih sukar juga akan dihadapi. Ditambah dengan banyak pilihan jenis pejuang yang boleh anda pilih akan menambah keseronokan bermain Raiden Legacy. Kerana ini adalah permainan berbayar, anda tidak perlu berasa tidak selesa dengan kehadiran iklan.

4. Jalan Rage Classic

SEGA juga tidak mahu kalah dalam membangun sebuah permainan dingdong sekolah lama dan permainan ini dipanggil Jalan Rage Classic. Dalam permainan ini, terdapat 3 aksara yang boleh anda pilih sebagai pejuang wira anda. Setiap watak, tentu saja, mempunyai kemahiran dan kebolehan yang unik.

Jangan memandang rendah musuh di Jalan Rage Classic, kerana anda juga akan menghadapi bos musuh yang kuat. Perlu bantuan? Anda boleh mengambil kesempatan daripada ciri multiplayer dan meminta rakan-rakan untuk membantu melawan bos musuh bersama-sama. Oh ya, ciri berbilang ini hanya boleh digunakan dengan bergantung pada WiFi sahaja. Berminat dengan permainan percuma ini?

5. Space Shooter

Sekitar tahun 80-an, banyak remaja pada masa itu memainkan permainan dong ding dengan genre penembak. Nah, sekarang anda boleh mengulangi masa itu dengan bermain Space Shooter permainan. Seperti namanya, permainan ini membentangkan permainan menembak menggunakan kapal angkasa.

Walaupun cara untuk bermain kelihatan lama, tetapi grafik yang dipaparkan agak moden dan licin. Dalam permainan ini terdapat pelbagai ciri untuk menambah pengalaman bermain yang lebih menarik, contohnya kesan menembak dengan kelipan sejuk, ups, bos yang mencabar, ke permainan PVP yang boleh dimainkan dalam talian. Yang menarik lagi, anda tidak perlu menghabiskan banyak kapasiti untuk permainan percuma ini, kerana Space Shooter hanya memerlukan 48 MB.