5 daripada Aplikasi TV Android Terbaik dan Paling Disarankan 2019

Bercakap tentang TV di luar talian, benar-benar, bolehkah anda menonton TV di telefon bimbit anda tanpa internet? anda boleh. bagaimana anda melakukannya? sekarang kita telah maju jama, kita boleh menggunakan beberapa alat tambahan.


Kami di sini untuk menggunakan aplikasi Android kami, sememangnya kebanyakan menonton TV di telefon bimbit Android menggunakan sambungan internet, aka dalam talian kerana tv adalah siaran yang boleh diterima dalam bentuk isyarat / rangkaian jadi tidak mustahil bagi kami untuk menonton TV hanya dengan telefon bimbit Android tanpa sambungan internet atau alatan lain-lain.

Maksudnya mimin di sini kita boleh menggunakan alat seperti penala TV untuk menonton tv luar talian tanpa internet. Adakah anda memahami dek?

Hmmm ... jika anda masih mahu menonton di rumah, bro? ya, dek, tapi kita tidak boleh selalu tinggal di rumah? Apa lagi jika kita sibuk orang yang tidak mempunyai masa untuk menonton TV di rumah, kita akan terlepas beberapa rancangan TV kegemaran kita.

Tetapi dengan kemajuan teknologi tidak perlu takut lagi kerana kini terdapat telefon pintar yang dapat menyelesaikan masalah itu.

Dan pada kesempatan ini, saya ingin memberi anda beberapa aplikasi menonton TV di luar talian di Android tanpa sambungan internet, tetapi menggunakan alat seperti penala TV. Ok, mari kita klik pada aplikasi itu.

5 daripada Aplikasi TV Android Terbaik dan Paling Disarankan 2019 :

1. IPTV

IPTV adalah aplikasi TV yang dibuat oleh Alexander Sofronov yang boleh menjadi alternatif untuk menonton TV tanpa sambungan internet. Kita boleh mencari semua saluran kegemaran di dalamnya dan boleh ditonton secara percuma tanpa sebarang bayaran.

Sekiranya anda tidak selesa dengan iklan yang muncul, anda boleh membeli versi pro untuk tontonan yang lebih berkualiti dan selesa.

2. TV Bergerak iDTV

iDTV Mobile TV adalah salah satu aplikasi terbaik dari segi menonton TV tanpa internet yang boleh menerima siaran TV tempatan bernilai tinggi. Seperti mana-mana TV lain tanpa perisian internet, perisian TV Mobile iDTV juga memerlukan tuner TV mudah alih dan bukan antena untuk menerima siaran.

3. PadTV HD

PadTV HD juga merupakan salah satu perisian untuk menonton TV tanpa internet yang mempunyai ciri-ciri yang baik. Bukan sahaja anda mampu merancang HD, perisian ini juga menyediakan beberapa saluran TV tempatan seperti sctv, indosiar, rcti, antv yang boleh ditonton di mana sahaja dan bila-bila masa.

4. DTV Viewer

Masih dibuat oleh orang yang sama seperti PadTV HD, kualiti penonton dtv sebagai aplikasi tv luar talian bernilai jempol. Tidak kurang seningan dengan PadTV, sudah tentu aplikasi ini juga memerlukan alat tambahan yang disebut Geniatech DTV Box untuk mendapatkan pengalaman yang baik untuk menonton televisyen.

5. HomeFree TV

HomeFree TV adalah satu aplikasi TV tanpa sambungan internet yang harus anda cuba. Aplikasi ini yang dibuat oleh AverMedia mempunyai kelebihan berbanding aplikasi TV lain seperti konfigurasi bunyi stereo, boleh merakam siaran TV, dan tentu saja aplikasi ini juga memerlukan penala TV untuk dapat menerima siaran televisyen.