5 Best Android GPS Applications

Apabila kita pergi jauh, mungkin kita memerlukan GPS atau peta yang boleh digunakan dalam mod luar talian dan dalam talian supaya kita tidak perlu takut untuk kehilangan matlamat untuk terus berada di landasan yang betul.


GPS (Sistem Penentududukan Global) adalah alat navigasi yang dicipta untuk membantu orang apabila mereka tidak tahu ke mana harus pergi. Aplikasi gps kini bermula pada telefon pintar Android, bermula dari yang boleh digunakan dengan internet seperti Google Maps, kepada mereka yang boleh digunakan dalam mod luar talian tanpa internet.

Aplikasi GPS yang boleh digunakan dengan kaedah Offline boleh dengan mudah digunakan di mana sahaja anda pergi, dengan kehadiran GPS Offline di Android anda, anda tidak lagi perlu mencari lokasi yang anda tidak dikenali, tetapi bukan hanya itu.

Anda juga boleh dengan mudah mengenali stesen minyak, kafe, dan masih belum banyak lagi. Segera, kami menerangkan aplikasi Android Offline GPS terbaik dan 2019 lepas yang boleh anda pasang pada telefon Android anda.

5 Best Android GPS Applications:

1. GPS MapFactor App

Apl Android gps luar talian terbaik 2019 yang boleh anda gunakan secara percuma dan anda boleh mendapatkan kemas kini peta percuma di dalamnya juga. Ciri-ciri yang terdapat dalam aplikasi ini termasuk carian lokasi, mod laluan (pejalan kaki, kereta dan trak), arahan menggunakan bunyi, navigasi, amaran kelajuan, dan jika anda mempunyai lokasi kegemaran anda boleh menambahkannya dalam aplikasinya.

2. Aplikasi GPS Maps.Me

Sebagai tambahan kepada aplikasi Android gps yang terbaik 2019, anda boleh menggunakan kaedah Offline, aplikasi ini juga mempunyai ciri-ciri yang sangat terperinci dan sejuk. Ciri-ciri yang terdapat dalam aplikasi ini termasuk carian Luar Talian, tanda buku tersedia di dalamnya, anda boleh membahagikan lokasi anda di mana-mana sahaja, mod ikuti auto yang tersedia, dan berfungsi dengan cekap dan cepat supaya anda boleh memudahkan kerja anda.

3. DI SINI WeGo

DI SINI WeGo adalah aplikasi peta yang boleh digunakan dalam mod dalam talian dan luar talian tanpa hubungan internet. Lebih dari 100 buah negara boleh memuat turun kandungan peta, jadi tidak perlu bimbang walaupun terdapat tempat di mana anda akan tetap selamat dengan bantuan peta dari SINI WeGo.

4. GPS Peta Peta Di Sini

Aplikasi yang dibuat oleh pengeluar Nokia telah popular dengan pengguna Android. Aplikasi ini mempunyai peta lebih daripada 100 negara yang anda boleh memuat turun dan menyimpan pada kad SD mudah alih anda, sesuai untuk anda yang suka berjalan-jalan.

Ciri-ciri yang terdapat dalam aplikasi ini adalah maklumat langsung tentang trafik dari lebih daripada 40 buah negara, Perancang Router, navigasi suara, peta maklumat (arahan dan pengangkutan awam) lebih dari 100 bandaraya, dan juga peta dalaman yang terdapat dalam mencari lapangan terbang dan pusat membeli-belah.

5. Peta GPS Peta Sygic dan Navigasi

Juga pada aplikasi yang anda tidak perlu menggunakan rangkaian data internet lagi, kerana anda boleh memuat turun navigasi dan peta dan menyimpannya pada kad SD telefon pintar anda. Ciri-ciri yang terdapat dalam aplikasi ini termasuk: Tidak beberapa POI (titik paparan) dalam aplikasi.

Pengoptimuman grafik (bagi mereka yang mempunyai skrin HD), boleh disambungkan ke kereta menggunakan kabel alias data Bluetooth, pelbagai pilihan bahasa pada navigasi suara, reka bentuk 3D, 3 bulan percuma Update POI dan Peta Kemas Kini dan peta yang mempunyai nilai yang tinggi dapat anda muat turun dan simpan pada kad SD mudah alih anda.