5 Aplikasi Wallpaper Bergerak di Android, Bikin Hp Kamu Semakin Keren

Pernahkah anda melihat pada telefon bimbit rakan anda terdapat imej kertas dinding bergerak? Pasti sudah ya, dan itu disebabkan bukan kerana kertas dinding yang mereka gunakan dalam bentuk * .gif atau apa tetapi mereka menggunakan aplikasi yang boleh melakukannya.

Kita boleh mencari banyak wallpaper HD dan baik di Google Images, kita juga boleh mencari imej yang baik yang sesuai untuk resolusi skrin Android kita.


Tetapi untuk kertas dinding mudah alih kami sendiri pada Android, kami perlu menggunakan aplikasi pihak ketiga untuk melakukannya. Dan kita boleh mendapatkan aplikasi secara percuma di Play Store.

Terdapat begitu banyak jenis yang kita akan keliru untuk memilih mana yang terbaik dan juga yang paling ringan supaya kemudian ia tidak akan membuat prestasi Android kami perlahan.

Banyak aplikasi yang menarik dan unik yang boleh kita dapati di pasaran Android, termasuk 5 aplikasi kertas dinding mudah alih pada Android yang akan menjadi AndroidGaul.info kali ini.

5 Aplikasi Wallpaper Bergerak di Android :

1. Aquarium Live Wallpaper

Dalam sistem aplikasi kertas dinding ini anda boleh memuat turun kertas dinding akuarium hidup secara percuma tanpa anggaran, yang boleh menjadikan peranti anda lebih cantik daripada sebelumnya. Tidak ada beberapa pilihan yang boleh anda peroleh untuk meningkatkan penampilan telefon bimbit anda.

Aktiviti ikan yang berenang dan pemandangan bawah air pasti akan membuat anda lebih santai dan melupakan keletihan yang ada.

2. Kebakaran skrin Kebakaran

Skrin Bomba ini terdapat dalam beberapa jenis wallpaper hidup seperti api api atau semburan api melambung ke udara. Api yang boleh menyala dan terbakar pada skrin mudah alih anda.

Ia benar-benar satu daya tarikan yang luar biasa dan sudah pasti bagus kerana ia akan muncul pada skrin peranti Android anda. Aplikasi ini, aka * kertas dinding hidup, anda boleh menikmati secara percuma tanpa perlu membelanjakannya terlebih dahulu.

3. Koi Percuma Live Wallpaper

Koi Percuma Live Wallpaper mengandungi wallpaper hidup tentang ikan koi yang secara rutin berenang ke dan dari situ berdua dan dalam kumpulan, dan di kolam yang penuh dengan puluhan ikan koi.

Ikan koi untuk orang Jepun dipercayai dapat mengangkat bukan nasib sedikit, kerana kesan keindahannya dapat mencuri perhatian setiap mata yang dilihat.

Daripada menjadi wajib untuk menjaga ikan koi nasib betapa lebih baik untuk merawat ikan koi dalam kertas dinding hidup, kerana ia bukan hanya praktikal bahkan kertas dinding bergerak ini juga bebas untuk dipasang pada telefon bimbit anda.

4. Air Langka Gambar Air Terjun

Jenis Latar Belakang Jenis ini mengandungi foto beberapa jenis air terjun, yang sangat indah di seluruh dunia. Kemudian pek ke dalam kertas dinding apk langsung yang boleh anda nikmati secara percuma pada peranti anda. Apabila diterbitkan pada peranti anda kertas dinding ini akan membuat bunyi air menggelegak seperti air terjun sebenar atau di dalam sungai.

5. Latar Belakang Sharingan

Adakah sesiapa suka anime Naruto? sama dong hehe ... ini adalah kertas dinding bergerak tentang salah satu watak dan juga kawan rapat Naruto dalam filem animasi Naruto, Uchiha Sasuke.

Mata Uchiha Sasuke yang sifatnya klannya pastinya kelihatan sangat bagus dan juga sejuk. Jadi jika ia digunakan sebagai kertas dinding langsung pada peranti itu pasti akan dapat mengubah keadaan peranti menjadi lebih baik.