5 Aplikasi Pembuat Graffiti Nama Sendiri di Android Terbaru

Graffiti adalah salah satu seni menggambar kata-kata yang cukup popular di Indonesia. Biasanya grafiti disalurkan dengan menyalin dinding di pinggir jalan. Tetapi dalam era canggih ini, anda juga boleh menggambar grafiti pada Android.


Terutama bagi anda yang tidak mempunyai bakat untuk menarik, aplikasi imej grafiti 5 nama anda sendiri di Android yang akan dibincangkan dalam artikel ini mungkin berguna untuk anda. Pemaju aplikasi Android sentiasa berusaha untuk memudahkan pengguna Android memenuhi keperluan mereka.

Bagi anda yang berminat melukis grafiti pada Android, berikut adalah semakan penuh:

1. Graffiti Maker

Permohonan pertama yang boleh anda gunakan untuk menggambar grafiti pada Android ialah Aplikasi Graffiti Maker. Saiznya sangat rendah, iaitu hanya 14MB jadi agak ringan untuk digunakan pada telefon Android dengan spesifikasi rendah.

Cara menggunakannya sangat mudah kerana aplikasi ini mempunyai antara muka pengguna yang mesra pengguna. Anda hanya menulis nama dalam kotak kotak teks kemudian pilih "creat". Anda boleh menyesuaikan jenis font dan warna yang anda inginkan. Terdapat banyak templat imej grafiti di sini yang boleh anda gunakan. Lebih dari satu juta pengguna sudah menggunakan aplikasi ini.

2. Positivos Pencipta Graffiti

Satu lagi aplikasi yang menarik untuk mencipta grafiti pada telefon Android ialah Positivos Pencipta Graffiti. Aplikasi ini menawarkan banyak ciri dan alat yang menarik untuk membuat grafiti nama anda sendiri.

Mudahkan, walaupun mempunyai banyak ciri, aplikasi ini mempunyai kapasiti saiz yang sangat kecil hanya 3MB. Anda boleh menggunakan aplikasi ini untuk mencipta grafiti nama dengan serta-merta dalam hanya satu klik.

3. Tulis dalam Gambar

Bagi anda yang suka melukis seni tetapi tidak mempunyai bakat untuk menarik, anda boleh menggunakan aplikasi ini. Aplikasi ini juga mempunyai ciri untuk membuat grafiti nama anda dengan mudah.

Terdapat banyak fon dan warna grafiti sejuk dalam aplikasi ini. Beberapa ciri lain yang ditawarkan oleh aplikasi ini termasuk aplikasi percuma, suka mengedit gambar, memohon bayang-bayang dan garis besar dan keupayaan untuk berkongsi di media sosial dengan hanya satu klik.

Di Google Play Store, aplikasi ini mendapat penarafan yang bagus sebanyak 4.0 dan telah digunakan oleh lebih daripada 500 ribu pengguna.

4. Graffiti tidak terhad

Terdapat sesuatu yang unik mengenai aplikasi ini kerana anda akan dijemput untuk membayangkan untuk menggambar grafiti pada kereta api, kereta bawah tanah, kereta, trak, trem dan lain-lain lagi. Aplikasi ini sesuai untuk pembuat video yang mahu menanamkan ciri penulisan graffiti dalam video mereka.

Terdapat banyak ciri menarik dalam aplikasi Graffiti Unlimited. Malangnya, saiz aplikasi ini mencapai 90 MB jadi kurang sesuai untuk telefon Android dengan spesifikasi tengah yang lebih rendah.

5. Asap Graffiti Nama Art Maker

Aplikasi kelima, Nama Graffiti Asap Maker, anda juga boleh bergantung pada nama grafiti pada Android. Terdapat lebih daripada 40 fon dengan lebih daripada 300 pelekat yang sangat sejuk. Di samping itu, aplikasi ini juga dilengkapi dengan pelbagai alat kesan unik yang menjadikan aplikasi ini berbeza daripada aplikasi terdahulu.