5 Aplikasi Jenggot (Brewok) Terbaik yang Bisa Dicoba di Tahun 2019

Rupa adalah tarikan pertama ketika bertemu dengan orang baru, dari penampilan yang biasanya kita dapat menebak apa ciri-ciri orang itu. Dan tentunya tarikan pertama yang bertentangan seks juga ditentukan ketika pertama kali melihat penampilan kami.


Salah satu tarikan lelaki adalah jambang atau janggut atau juga dipanggil brewok, yang di kalangan wanita menganggap lelaki itu dengan janggut kelihatan lebih tampan.

Bagi lelaki yang tidak mempunyai janggut tidak perlu bimbang, kerana anda boleh janggut dengan cepat menggunakan aplikasi janggut Android di bawah.

5 Aplikasi Jenggot (Brewok) Terbaik yang Bisa Dicoba di Tahun 2019 :

1. Janggut Janggut

Yang pertama adalah Janggut Janggut, aplikasi ini mempunyai banyak model janggut yang boleh kita pilih mengikut bentuk wajah yang kita ada. Anda boleh menyesuaikan sama ada papan kaki adalah tip atau tebal dan berwarna atau yang hitam semuanya boleh ditentukan dalam aplikasi ini.

2. Janggut Photo Editor

Anda mahu janggut tetapi tidak yakin? Bawa mudah, anda boleh mencuba Janggut Foto Editor untuk mengetahui betapa sesuainya anda mempunyai janggut. Sangat mudah, anda hanya memilih foto yang anda miliki dan yang paling tampan kemudian edit dengan aplikasi ini dan pilih model dari 43 model janggut sejuk yang sesuai untuk anda.

3. Editor Foto Janggut

Salah satu aplikasi terbaik untuk menambah janggut ke wajah kami. Terdapat banyak model lelaki janggut kontemporari yang sedia untuk digunakan, selain itu Janggut Foto Editor juga menyediakan 40 gaya rambut lelaki sejuk yang boleh menjadi rujukan anda sebelum memotong rambut.

4. Editor foto budak lelaki

Seperti namanya, aplikasi ini khusus untuk menyunting gambar lelaki untuk memilih gaya mereka. Anda boleh menyediakan aksesori seperti gaya rambut, tatu, janggut, cermin mata dan banyak lagi. Telah mendapat rating 4.5 dari penggunanya dan secara purata mereka berpuas hati.

5. Janggut Foto Editor Studio

Aplikasi janggut terbaik yang anda boleh cuba ialah Jantung Photo Editor Studio. Aplikasi ini juga tidak kurang menarik untuk dicuba, mempunyai banyak gaya yang anda boleh cuba satu demi satu hanya dengan melampirkannya ke wajah dalam foto anda.