5 Aplikasi Drum Terbaik Untuk Hp Android

Ingin bermain drum tetapi tidak mempunyai alat di rumah untuk bermain? Jangan risau, kini sudah ada telefon pintar dan aplikasi dram yang boleh anda muat turun secara percuma di kedai mainan bermula dengan tiada penangguhan, responsif jadi bagus untuk bermain.


Walaupun sensasi drum digital tidak sama dengan drum asal, tetapi jika masalah bunyi dihasilkan dan fungsi juga sangat serupa. Walaupun anda boleh mengatakan kadang-kadang terdapat beberapa orang yang lebih suka aplikasi dram kerana ia lebih mudah dan boleh dimainkan di mana-mana, terutamanya juga untuk amalan muzik.

Kebanyakan pengguna lebih suka jenis aplikasi drum tanpa berlengah kerana ia boleh mendapatkan ketepatan yang betul dengan muzik yang dimainkan. Itulah sebabnya di sini kami akan mengesyorkan 5 aplikasi tanpa henti terbaik untuk Android.

1. Drum Sederhana Gratis

Sedikit berbeza dari aplikasi drum nombor 1, Drum Mudah Percuma ini mempunyai penampilan yang lebih mudah supaya pengguna lebih mudah untuk beroperasi.

Terdapat 24 bunyi perkusi asal dan 30 trek sokongan. 3 set gendang berlainan untuk menghasilkan muzik tanpa berlengah-lengah. Aplikasi percuma ini boleh dimainkan oleh sesiapa saja, hanya mungkin anda akan menemui iklan sekali-sekala yang muncul.

2. Gendang Mudah - Deluxe

Apa yang kami cadangkan dahulu ialah Simple Drums - Deluxe. Aplikasi drum ini mempunyai 6 set gendang yang menghasilkan bunyi yang berbeza dan juga 40 trek sokongan yang boleh anda gunakan pada bila-bila masa!

Menyokong ciri-ciri multitouch supaya anda boleh menekan beberapa gendang pada masa yang sama tanpa suara berpecah. Dengan paparan yang agak luas, set gendang ini dapat ditoreh dengan mudah.

3. Drum Nyata

Mainkan dram tanpa berlengah dengan jari anda sebagai tongkat drum. Aplikasi drum ini boleh menghasilkan bunyi yang jelas seperti yang kita rakamkan di studio. Diiringi oleh 13 pad direka khusus untuk jari mudah diakses.

Bagi pemula, terdapat 60 contoh irama dalam bentuk tutorial yang dapat kita fahami. Mod rakaman juga disediakan dalam aplikasi Real Drum, dan perkara yang paling menarik ialah anda boleh mengeksport rakaman dalam mp3.

4. Drum

Simulator drum yang mempunyai bunyi seperti drum sebenar. Dan yang paling penting ialah aplikasi ini mempunyai tindak balas kelewatan yang minimum supaya ketepatan bunyi yang dihasilkan lebih tinggi.

Apabila anda membuat muzik, jangan takut projek itu akan hilang. Anda boleh menyimpannya untuk dimainkan semula atau diedit lagi.

Aplikasi Drum dioptimumkan untuk semua saiz skrin, jadi kedua-dua pengguna dengan skrin telefon bimbit kecil dan pengguna tablet juga dapat menggunakannya dengan baik.

5. Mudah Rock Drum

Satu lagi aplikasi drum tanpa berlengah yang anda boleh cuba, Simple Drum Rock dilengkapi dengan 40 trek tempo yang dapat dimainkan bersama-sama. Menyokong kesan animasi pelbagai sentuhan dan sejuk.

Aplikasi ini juga dilengkapi dengan kesan revolusi FX, Dewan dan Bilik yang boleh anda gunakan untuk tujuan muzik sudah tentu. Ia mempunyai paparan yang mudah digunakan, menyimpan dan memainkan muzik anda pada bila-bila masa.

Tips untuk memainkan aplikasi drum tanpa iklan, anda boleh menyahaktifkan pelan data terlebih dahulu apabila anda mahu memainkannya. Mudah-mudahan aplikasi drum terbaik tanpa cadangan kelewatan pada Android boleh berguna dan gembira untuk bermain, menjadi drummer yang baik!