4 Aplikasi Terbaik untuk Menonton Drama Thailan Sub Indo

Sudah tahu apa yang terbaik aplikasi film drama Thai sub Indo untuk Hp Android? Sekarang bagi anda yang suka menonton drama, tentu saja, anda keliru untuk mencari aplikasi untuk menonton di telefon bimbit anda, bukan? Walaupun terdapat banyak aplikasi yang baik yang menyediakan aplikasi drama Thailand lengkap dengan terjemahan sarikata bahasa Indonesia.


Apabila saya hanya bosan dengan apa yang saya lakukan, ia akan menjadi lebih bahagia di rumah daripada mengembara, tetapi jika ia selesai, ia akan menjadi bosan, bukan? Nasib baik terdapat telefon pintar yang boleh kita gunakan pada bila-bila masa untuk mencari hiburan di internet.

Terutama bagi anda yang suka menonton drama Korea, pastinya kebanyakan juga cenderung menonton drama Thailand di mana pelakon hampir sama ketika bercakap tentang kapal terbang. Ia hanya drama Thai mempunyai komedi yang lebih banyak, tetapi ada juga seram.

Nah, jika anda ingin mengetahui apa-apa mengenai aplikasi drama sub Indo Thai yang boleh ditonton secara percuma, mari kita lihat pada 5 drama drama berikut.

4 Aplikasi Terbaik untuk Menonton Drama Thai Sub Indo :

1. Drama Thai (Lakorn HD)

Mungkin tidak banyak yang tahu mengenai Drama Thai (lakorn hd). Aplikasi yang mempunyai koleksi filem Thailand agak lengkap dan boleh dinikmati secara percuma.

Terdapat juga beberapa drama dengan siri TV lengkap semua episod. Jadi setiap hari anda boleh menonton siri yang anda tonton sebelumnya. Nikmati kemunculan sarikata dengan pelbagai bahasa untuk dipilih.

2. Drama Thai

Permohonan pertama untuk menonton drama Thailand pada telefon Android ialah Drama Thai. Aplikasi ini mempunyai pelbagai filem Thailand yang boleh ditonton secara percuma oleh pengguna dengan menu navigasi yang sangat mudah digunakan.

Terdapat juga beberapa subtitle bahasa dari pelbagai negara, tetapi malangnya untuk sub indo masih tidak tersedia. Drama Thai mempunyai saiz sekitar 6MB yang pastinya tidak membuat storan telefon bimbit anda penuh.

3. Viu - Drama Korea & Asia Terkini, Sub Indo

Walaupun ia lebih dikenali sebagai aplikasi untuk menonton Drakor, ternyata Viu juga menyediakan beberapa drama Thai di dalamnya yang dapat dinikmati oleh siapa saja. Dan merupakan salah satu aplikasi drama Thai dengan sari kata bahasa Indonesia.

Bagi anda yang ingin mendapatkan akses percuma selama 30 hari (untuk pengguna baru sahaja) anda boleh membaca artikel SINI. Sekiranya anda berpuas hati dengan tempoh percubaan, anda juga boleh mendapatkan premium promo VIP premium yang terdapat di blog ini.

4. Filem Drama Thai + Sub Indo

Satu lagi aplikasi drama sub-Indo Thai selepas VIU yang anda boleh cuba. Thai Drama Films + Sub Indo adalah aplikasi lama yang telah wujud sejak tahun 2017, aplikasi ini memberikan beberapa filem Thailand di dalamnya dan dapat dinikmati oleh pengguna.

Ciri-ciri yang disertakan seperti navigasi yang mudah, terdapat banyak drama drama Thailand, kemas kini dan penyelenggaraan berkala yang disediakan oleh pemaju, filem kemas kini terkini. Tetapi itu adalah kasihan kerana aplikasi ini tidak lagi di kedai mainan, jadi anda perlu mencari sendiri di Google.