Recommended Best Adventure Game on Android Phones

Genre permainan pengembaraan atau pengembaraan adalah salah satu permainan yang mempunyai banyak peminat. Dengan bermain permainan, kita dapat mengembara di dunia maya tanpa perlu bergerak dari tempat kita hari ini.


Nah kali ini kami akan mengkaji semula permainan pengembaraan Android terbaik yang boleh dimainkan di luar talian. Beberapa permainan ini dibayar, ada yang percuma, dan ada yang bebas dengan pembelian dalam aplikasinya tambahan.

Berikut 10 permainan pengembaraan Android yang offline juga tidak kurang menarik dengan permainan Android MMORPG, anda tahu. Sebabnya, anda bukan sahaja pengembaraan di sekeliling, anda juga akan menghadapi pelbagai misi dan cabaran yang anda dapat menaklukkan. Terdapat juga permainan petualangan yang membuat anda perlu melawan musuh.

Permainan Pengembaraan Android Terbaik Terbaik :

Jika anda berminat dengan permainan yang tidak memerlukan sambungan internet, maka anda akan mencuba sepuluh pertandingan yang kami cadangkan.

1. Castle of Illusion

Permainan ini mengambil tema pengembaraan dengan memaparkan salah satu watak Disney, Mickey Mouse. Permainan ini dibuat oleh pemaju Disney akan membawa pemain ke dalam istana penuh dengan cabaran dan halangan. Anda akan dijemput untuk pengembaraan di istana.

Anda mesti menyelesaikan setiap cabaran dan juga misi yang telah diberikan dari permainan. Tidak menakutkan, permainan ini sebenarnya disampaikan dengan backsound menarik dengan visual yang menakjubkan.

2. Fahrenheit: Indigo Prophecy

Adakah anda mahu permainan pengembaraan seram yang mengasyikkan? Fahrenheit: Indigo Prophecy boleh menjadi pilihan yang tepat untuk anda. Permainan ini menyediakan dialog yang menarik. Jadi, anda bukan sahaja memainkannya, anda juga boleh menikmati dialog yang membuat anda terbawa-bawa.

Anda juga boleh memilih pelbagai watak yang terdapat di Fahrenheit: Indigo Prophecy. Dalam permainan, anda akan menyelesaikan beberapa misteri yang menarik. Tidak boleh dipandang rendah, artikel Fahrenheit: Nubuat Indigo tidak mudah ditaklukkan.

3. Pengembaraan Hantu Bandar

Ghost Town Adventures adalah salah satu permainan pengembaraan yang boleh anda dapatkan secara percuma. Permainan ini bermula dengan cerita di mana anda mencari datuk yang hilang. Anda perlu berjaga-jaga dan pergi mencari tahu setiap petunjuk untuk mencari datuk.

Apabila anda berada dalam pengembaraan, anda akan bertemu dengan beberapa hantu. Anda juga perlu memecahkan beberapa teka-teki untuk mencari kunci. Kunci yang anda dapati dapat digunakan untuk membuka akses lain untuk memudahkannya mencari datuk.

4. Terraria

Terraria adalah satu permainan petualangan yang mempersembahkan semua yang unik dan menarik. Jika anda bermain permainan ini, maka anda akan mendapati banyak perkara yang luar biasa, dari anda melihat langit ke dunia bawah tanah di Terraria. Selain membentangkan konsep grafik unik, permainan ini juga menawarkan pengembaraan tindakan yang menarik.

Anda tidak hanya akan pergi ke sini, artikel anda juga perlu melawan musuh. Lebih daripada 450 musuh dan lebih daripada 20 bos anda mesti menakluk. Satu lagi kelebihan ialah permainan ini boleh dimainkan di luar talian dan juga boleh dimainkan dalam talian untuk permainan Multiplayer.

5. Satu lagi Dunia

Satu lagi Dunia adalah permainan lama yang pertama kali dibebaskan pada tahun 1990 dan sekarang telah kembali pada peranti Android. Dalam permainan ini anda akan memainkan peranan seorang penyelidik fizik yang secara tidak sengaja bergerak ke dunia lain.

Ini permainan Dunia Satu lagi sangat unik dan mencabar kerana anda juga akan dibentangkan dengan beberapa teka-teki yang agak otak merengkuh. Anda tidak perlu memberi perhatian kepada grafik yang kelihatan ketinggalan zaman kerana permainan ini dikeluarkan lebih daripada dua dekad lalu.