Terbaru 7 Aplikasi Pembuat Undangan Gratis Terbaik di Android

Dalam era canggih ini, anda boleh melakukan apa sahaja di telefon Android, termasuk membuat jemputan. Bagaimana boleh? Sudah tentu anda boleh, kerana pemaju telah bersaing untuk membuat aplikasi yang boleh digunakan untuk merekabentuk undangan mereka sendiri. Malah untuk menggunakan aplikasi ini tidak perlu mempunyai kepakaran reka bentuk?


Anda boleh menggunakan pelbagai alat dalam aplikasi untuk membuat jemputan secara automatik. Kewujudan aplikasi seperti ini amat berguna untuk pengguna yang memerlukan reka bentuk jemputan tanpa perlu bersusah payah menyewa perkhidmatan pereka jemputan.

7 Aplikasi Pembuat Undangan Gratis Terbaik di Android :

1. Canva

Aplikasi pembuat undian terbaik adalah Canva Apps. Aplikasi ini agak popular di Google Play Store dengan lebih daripada 10 juta pengguna yang sudah menggunakan aplikasi ini. Anda boleh membuat reka bentuk jemputan cantik dan menarik dengan aplikasi ini.

Terdapat banyak templat dengan pelbagai kategori yang boleh anda pilih sendiri mengikut tema yang anda suka. Bermula dari templat jemputan perkahwinan, jemputan hari jadi, kad ucapan dan banyak lagi yang boleh didapati secara percuma dalam aplikasi ini.

2. Pencipta

Aplikasi Pencipta ini tidak kurang bagus daripada aplikasi sebelumnya, walaupun tidak banyak digunakan. Anda boleh merancang kad jemputan mengikut rasa dengan pelbagai alat penyuntingan yang disediakan dalam aplikasi ini. Dalam aplikasi ini terdapat juga koleksi pelekat unik dan comel, sesuai untuk reka bentuk jemputan hari jadi kanak-kanak.

3. Galeri Kad Ucapan

Jika anda memilih jemputan dalam bentuk digital, mungkin aplikasi ini boleh menjadi pilihan anda. Galeri Kad Ucapan membentangkan ciri untuk memudahkan pengguna membuat jemputan.

Dalam aplikasi ini terdapat beberapa kategori jemputan seperti ulang tahun, hari jadi, Krismas, perkahwinan, Paskah dan banyak lagi. Selepas mengedit, anda boleh terus berkongsi dengan media sosial atau menghubungi rakan anda.

4. Pembuat Kad Ucapan

Permohonan Pembuat Kad Ucapan ini juga disarankan untuk membuat kad jemputan digital. Jika anda tidak mempunyai bakat reka bentuk, anda boleh memanfaatkan templat jemputan dalam aplikasi ini yang akan membantu anda membuat jemputan dengan serta-merta tanpa menjadi rumit. Anda juga boleh menandatangani undangan anda dengan ciri khas dalam aplikasi ini.

5. Pembuat Kad Jemputan Parti

Satu lagi aplikasi yang juga mempunyai ciri untuk membuat jemputan adalah aplikasi pembuat Kad Jemputan Parti. Aplikasi ini yang dibangunkan oleh Vcsapps lebih khusus untuk membuat jemputan parti seperti pesta perkahwinan, pesta ulang tahun, ulang tahun dan pesta puasa yang lain.

6. Pembuat Undangan oleh Pulau Salam

Pembuat Aplikasi Jemputan oleh Pulau Sumbangan Yang ini mempunyai antara muka pengguna yang sangat mesra, jadi tidak sukar jika digunakan oleh pengguna biasa. Dalam aplikasi ini terdapat ciri untuk menyisipkan foto pada kad yang akan membuat reka bentuk jemputan anda lebih sejuk.

7. Pembuat Kad Jemputan Hari Lahir

Seperti namanya, Pembuat Kad Jemputan Hari Lahir, permohonan ini bertujuan untuk membuat kad jemputan hari jadi. Terdapat banyak templat kad jemputan hari jadi yang boleh anda perolehi dalam aplikasi percuma ini. Di samping itu terdapat juga "sebut harga" yang akan menambah kad jemputan anda lebih menarik.