6 Aplikasi Speedometer Terbaik Dan Terbaru 2019

Jangan mengakui pencinta kelajuan, jika anda tidak mempunyai 7 aplikasi speedometer untuk mengukur kelajuan RPM motosikal di bawah. Oleh itu, ambil kesempatan daripada telefon pintar ini anda perlu mempunyai 5 aplikasi kelajuan ini.


Sebelum ini, aplikasi speedometer atau aplikasi speedometer telah digunakan secara meluas oleh mereka yang sangat senang meneroka dengan kelajuan semasa memandu. Ingin tahu, apakah 5 aplikasi untuk mengukur RPM kenderaan anda?

6 Aplikasi Speedometer Terbaik Dan Terbaru 2019:

1. Speedometer DigiHUD

DigiHUD (Teknologi Paparan HUD Digital) adalah satu aplikasi yang membolehkan anda melihat maklumat melalui paparan telus. Teknologi HUD telah digunakan secara meluas untuk memandu, kedua-duanya digunakan oleh kenderaan bermotor dan kereta.

Dari teknologi ini, setiap maklumat yang dipaparkan pada peranti pintar kelihatan telus, jadi ia tidak akan mengganggu / menutup pandangan anda semasa memandu.

DigiHUD adalah aplikasi yang dilengkapi dengan ciri pandangan HUD yang boleh dikendalikan dengan skrin terbalik, supaya anda boleh mencerminkannya dengan segera pada kaca depan kenderaan.

Tetapi fungsi ciri ini hanya boleh digunakan pada waktu malam. Maklumat yang boleh dipaparkan dari aplikasi ini adalah, tahap bateri, maklumat kelajuan, jarak ke destinasi, jam, kompas kepada jumlah satelit yang digunakan oleh GPS.

2. Speedometer GPS Tiada Iklan

Seperti namanya, aplikasi ini mempunyai keupayaan untuk mengukur kelajuan dan jarak ke lokasi destinasi menggunakan ciri GPS yang terdapat pada peranti telefon pintar anda.

Kelebihan yang dimiliki oleh aplikasi ini adalah, ia mempunyai paparan yang boleh diubah mengikut keinginan, supaya anda dapat melihat paparan ciri speedometer kereta sport terkenal.

Bukan itu sahaja, aplikasi ini juga mempunyai teknologi HUD yang kelihatan dapat dilihat pada kaca kenderaan.

3. meter kelajuan GPS

Nama dan fungsi tidak jauh berbeza dari aplikasi speedometer 5 untuk mengukur rpm motors lain. Walau bagaimanapun, kelebihan yang dimiliki oleh aplikasi speedometer GPS, adalah dalam keupayaannya untuk memaparkan maklumat statistik penggunaan pada kelajuan purata kepada kelajuan maksimum. Di samping itu, melalui aplikasi ini, anda boleh merakam trek atau medan yang anda lalui.

4. Speedometer HUD

Berbanding dengan aplikasi lain, aplikasi speedometer HUD adalah yang paling mudah. Kerana, hanya bersenjata dengan ciri pengukuran laju GPS, aplikasi ini cukup tepat untuk mengukur kelajuan memandu anda.

Bukan itu sahaja, paparan yang ada itu sangat mudah, kerana ia hanya dilengkapi dengan km / h dan juga maklumat tentang altimeter. Teknologi paparan HUD ia juga agak baik, kerana ia tidak diganggu oleh iklan mana pun.

5. Speedometer Ulysee

Aplikasi ini mempunyai pelbagai ciri tambahan. Fungsi yang tidak hanya berdasarkan speedometer dan teknologi HUD, tetapi juga memaparkan benda-benda lain seperti: Ketinggian ketinggian dan penunjuk suhu Halimeter.

6. Speedometer GPS, Jarak Meter

Tidak perlu membeli alat pengukur kelajuan mudah alih, dengan Speedometer GPS, Jarak Meter anda boleh mendapatkan tiga fungsi seperti mengukur kelajuan bergerak (ketika bergerak, berlari, berbasikal, menunggang kereta dan sebagainya).

Aplikasi ini juga melaksanakan ciri di mana anda akan menerima amaran apabila anda melebihi had kelajuan yang ditetapkan. Selain aplikasi ini juga boleh mengukur jarak yang anda bergerak.