4 Daftar Aplikasi Kamera Tembus Pandang


Sebagai kemajuan teknologi, smartphone atau android juga terus berkembang dengan melancarkan aplikasi terbarunya, Aplikasi Kamera Tembus Pandang. Tidak semestinya aplikasi yang digabungkan dengan ciri kamera ini tidak boleh didonwload atau dipasang melalui Google Play Store seperti aplikasi lain tetapi mesti melalui aplikasi 9Apps.

9Apps adalah aplikasi percuma yang boleh anda gunakan untuk mendonwload atau memasang aplikasi, permainan dan lain-lain seperti PlayStore secara gratis, walaupun aplikasi berbayar di Playstore boleh didapati secara gratis di 9Apps.

Aplikasi kamera telus aka kamera telus, membuat anda boleh membuat pelbagai foto atau video pakaian atau organ yang tidak kelihatan, organ, manusia atau benda lain.


Adakah anda tahu bahawa terdapat App Store Android yang lebih lengkap daripada Playstore ,,?
Ya, ternyata terdapat App Store super lengkap yang lebih lengkap daripada Playstore, yaitu 9Apps, dan bahkan aplikasi yang dibayar untuk Playstore pada 9Apps boleh didonwoad secara PERCUMA !!

Pada 9Apps juga kandungan aplikasi dan permainan adalah lebih sejuk, salah satu aplikasi kegemaran saya yang saya cuba sendiri adalah Aplikasi Kamera Tembus Pandang. Saya telah mencuba untuk mencari aplikasi ini di Playstore, tidak ada nasib, saya bernasib baik telah memasang aplikasinya di Hp android saya, supaya saya bisa donwload aplikasi kamera ini. Aplikasi kamera  ini benar-benar indah dapat menjadikan kamera Android kami menjadi luar biasa.

Terdapat banyak aplikasi model di Android. Dari banyak aplikasi, di sini Playtoko mimin telah meringkaskan 4 aplikasi kamera tembus pandang dapat anda coba di Android anda. Yuks !!

Rekomendasi Aplikasi Kamera Tembus Pandang Terbaik di Android :

1. Moosejaw X-Ray

Ini adalah aplikasi kamera telus tambahan yang digunakan untuk melihat seluar dalam wanita dan lelaki apabila kamera diarahkan ke majalah Moosejaw. Hanya dengan menunjuk kamera ke salah satu daripada katalog atau majalah yang dibuat oleh Moosejaw, anda boleh melihat apa pakaian dalam model yang dipakai. . Untuk maklumat lanjut

2. Prank Pengimbas Badan

Pengimbas Badan Prank adalah aplikasi kamera telus yang boleh memaparkan semua rangka di dalam badan. Dengan aplikasi Prank Pengimbas Badan ini, anda boleh bekerja pada rakan anda dengan dapat melihat apa yang ada di dalam badan mereka. Waaaa, itu menarik !!

3. X-Ray Scanner Prank

Nah, jika ini adalah aplikasi kamera telus yang boleh menunjukkan orang di dalam badan. Caranya tidak sukar. Anda boleh meletakkan Android anda di tangan kiri anda dan kemudian buka aplikasi XR Scanner Prank dan terus menginginkan alat Android mengikut keinginan anda.

4. Kamera Pengimbas X-Ray

Tidak jauh berbeza dengan Xray Scanner Prank, aplikasi kamera telus yang satu ini juga boleh digunakan untuk menghidupkan organ dalaman anda dari kaki, dada, kepala, dan banyak lagi!